Geven sommige apps je soms valse meldingen?

Sommige apps. In mijn geval is het snapchat laten je het rode bolletje met cijfer zien. En laten zogenaamd zien dat er meldingen/updates voor je zijn. Echter, bij het openen van de app is er helemaal niks te zien van een melding, bericht, of update

Picture for question
een week geleden
in: Apps
Ritsuka
een week geleden
Ook niet bij berichten verzoek ofzo? Dat heeft Facebook bij mij wel eens.
Of een melding van een tijdje terug die je gemist hebt
VraagAntwoord66
een week geleden
Waarschijnlijk heb je nog 2 meldingen in het meldingenvenster staan van je telefoon
MarcusB
een week geleden
@vraagAntwoord66 dat is het!!

Geef als eerste antwoord